Banner

Gretos ir Ramūno įžadų atnaujinimas po 10 santuokos metų!

Nuostabi meilės istorija, kuri tęsiasi jau daug metų. Ja pasidalino vienas kitam prieš 10 metų prisiekę meilę – Greta ir Ramūnas. Portalas SANTUOKA.lt sveikina su 10 metų sukaktimi ir linki dar ilgų ir laimingų metų. Savo įspūdžiais, dalinasi Greta ir linki visiems patirti tas nepakartojamas akimirkas ir įsimylėti vienas kitą iš naujo!

„Nors ir esame susituokę jau dešimt metų, tačiau vasaros pradžioje spėjome paminėti ir atšvęsti mūsų vestuvių 10-ąsias metines atnaujinant santuokos įžadus saulėtoje Maljorkoje! Todėl dalinamės vestuvių/įžadų atnaujinimo nuotraukomis iš saulėtos Maljorkos, kurią tiesiog įsimylėjome, kaip ir iš naujo vienas kitą.

Taigi, Kovo 05 diena mūsų porai labai svarbi ir ypatinga ši diena. Dar du 2011 metų kovo 5 dieną mes sumainėme aukso žiedus. Nuo tos dienos kiekvienais metais atsirado mūsų šeimoje maloni tradicija, paminėti šią gražią ir įpatingą mums dieną. Beabejo šią dieną neapsieiname be malonių staigmenų vienas kitam, ar mielų dovanėlių pagal tų metų tematiką (1-mais metas per popierines vestuves – popierinė dovana, 2-ais metais per medvilnines vestuves – medvilninė dovana ir t.t.).
Šiais 2021 metais kovo 5 dieną mes turėjome minėti dešimtąsias vestuvių metines ir daryti planuotą ir labai lauktą vestuvių įžadų atnaujinimo ceremoniją. Bet ach tas vis besitęsiantis karantininis laikotarpis Lietuvoje, visi suvaržymai, šventėje svečių skaičių nustatyti apribojimai ir t.t...
Tuomet į mūsų mintis atkeliavo vizija, jog taip lauktų dešimtųjų vestuvių įžadų atnaujinimo ceremoniją reikia daryti ne Lietuvoje, o vasarą saulėtoje Maljorkos saloje, planuotų atostogų metu. Kur orai visada vasarą lepina, o gamtos grožis tiesiog užburentis!
Taip dešimtųjų vestuvių įžadų atnaujinimo ceremoniją iš kovo 5 dienos atidėjome į vasaros pradžią birželio 8 dieną –saulėtoje Maljorkoje!

Šiai mudviejų šventei susiplanuoti padėjo mano labai mielos ir šaunios manikiūristės/visažistės Lauros asmeninė patirtis kuri savo vestuves būtent ir šventė Maljorkoje praėjusią vasarą.
Kiekvieną kartą susitinkant, mergaitiškai besišnekučiuojant ir klausantis jos įdomių pasakojimų, patarimų suvokiau, kad mūsų dešimties metų santuokos šventė turi įvykti būtent ten ir tik tai ten! Nes būtent Maljorkoje yra viskas apie ką su Ramūnu ne vienerius metus ir svajojome!
Gyvų gėlių arka ant jūros kranto ar olų, smėlis, palmės, švelnus vėjalis, puikus oras ir fantastiški atsiverentys vaizdai… Taigi su nekantrumu pradėjome planuoti vestuvių šventę Ispanijos saloje- Maljorkoje! Būtent visažistės/manikiūristės Lauros rekomendacijų dėka savo šventės planus patikėjome puikiai, bei savo darbą gerai išmanančiai vestuvių planuotojai Maljorkoje – Erikai, bei jos komandai Idea Mallorca! Iki šios dienos vis dar esame labai dėkingi už šios dienos įgyvendinimą!
Šventę suplanuoti užtrumoke apie mėnesį laiko, gal šiek tiek ilgiau. Pirmiausiai su Ramūnu nutarėme išsirinkti kurioje salos dalyje ir kraštovaizdyje norime santuokos ceremonijos vietos. Tai buvo Idea Mallorca komandos pasiūlyta viena iš daugybės gražių vietų – netoli Sant Elm miestelio regionineme parke ant uolų, nuo kurių atsivere nuostabus gamtos vaizdas ir tolumoje negyvenanti sala. Ši vieta tiesiog užbūrė mūsų akis ir širdis.
Išsirinkus santuokos vietą atėjo eilė įsigyti ir poilsinę kelionę septyniom dienom penkių žvaigždučių viežbutyje su viskas įskaičiuota maitinimu per kelionių agentūra „Teztour“. Renkantis viešbutį buvo labai svarbūs keli kriterijai: jog viešbutis būtų netoli oro uosto ir planuojamos šventės vietos (kad išaušus vestuvių rytui viskas būtų vienoje ir toje pačioje salos pusėje): šildomi baseinai, bei aktualios veiklos mažajam keliautojui. Kadangi keliavome su dviem vaikais: dukra Armita 9 metų ir sūnumi Aranu kuriam buvo dar 11 mėnesių. Aptarus pilną ir tikslų šventinės dienos planą, kad per daug nenuvargintume mūsų brangaus mažojo mažylio Aranuko.
Ceremonijos metu buvo fantastiškas jausmas, kad mūsų dukra Armita tapo žiedų mergaite ir nešė mūsų žiedus grojant Ed Sheeran dainai „Perfect“

Numatytas planas po ceremonijos, buvo aplankyti keletą lankytinų vietų, tokius kaip jachtų klubą, bei Palma katedrą prie kurios mečiau gėlių puokštę.
Ši vieta tiesiog mus privertė vėl išnaujo įsimylėti pačią Maljorką ir vienas kitą iš naujo.“

Nuotraukos: AnaAdrianaPhotography
Savo istorija ir nuotraukomis pasidalino: Greta ir Ramūnas
Šaltinis: Santuoka.lt

SIŲSKITE EL. PAŠTU INFO@SANTUOKA.LT IR PASIDALINKITE SAVO VESTUVIŲ ISTORIJA PORTALE SANTUOKA.LT

Atgal

Susiję straipsniai
Mergvakario pramoga, kurios dar ilgai nepamiršite!

Žurnalo viršelio istorija: Giedrės ir Simono vestuvių magija

Ketinate pasipiršti? Būdai, kaip ir kur tai padaryti